תואר שני בחינוך בשילוב תלמידים עם קשיי התנהגות וליקויי למידה: חינוך עם אתגר

התמודדות עם לקויות למידה וקשיי התנהגות היא אחד היעדים הנעלים ביותר של איש חינוך – ובוודאי אחד המספקים שבהם. תואר שני M.Ed בשילוב תלמידים עם ליקויי למידה וקשיי התנהגות, מכללת דוד ילין

ynet | עדכון אחרון 09:43, 27/12/2018

*התכנים במדור זה מוגשים בשיתוף עם המוסדות האקדמאיים המציגים

 

 
שתי הבעיות הקשות ביותר שמערכת החינוך מתמודדת עימן הן לקויות למידה וקשיי התנהגות. תוכנית אקדמית אחת מנסה לפצח את שתיהן. "הסטודנטים בתוכנית הופכים להיות מנהיגים בתחומם בבית הספר כשכל סטודנט מתמקצע באחד מהתחומים", אומרת ד"ר חגית ענבר-פירסט, ראש התוכנית לשילוב תלמידים עם ליקויי למידה וקשיי התנהגות.
 
במהלך התואר, הסטודנטים מקבלים כלים להערכה בלתי פורמלית של מיומנויות היסוד, אסטרטגיות להערכה חלופית של ילדים, בנייה של שיעורים ללמידה משמעותית ועוד. התואר נהיה פרקטי כבר בשנה השנייה מאחר והסטודנטים עושים פרקטיקום שזו למעשה עבודת מחקר פעילה. על פי ענבר-פירסט, "הסטודנטים עושים מיפוי של הצרכים בבית הספר שבו הם עובדים, מכינים תוכנית התערבות, ולבסוף מגישים עבודת גמר כשהכל מלווה בהדרכה אישית וקבוצתית".

 .


 

פורסם לראשונה 23:41 | 08/05/2016
הצטרפו וקבלו עדכונים שוטפים גם בטוויטר