יש לכם 3.2 מיליון פנויים? בנטלי הגיעה לישראל

מותג הפאר הבריטי בנטלי הושק בישראל עם מגוון רחב של דגמים וגרסאות, ותגי-מחיר שמתחילים בסביבות המיליון שקלים וחצי וחוצים את השלושה מיליון. צפי המכירות: לפחות 20 מכוניות בשנה

הלל פוסק | פורסם 18:02, 08/11/2018

"אנחנו בבנטלי מאמינים שגם בעידן החשמלי והאוטונומי, יהיו מספיק לקוחות שיסכימו לשלם את מחירה של המכונית שנייצר. למרות שהיא מאוד יקרה וכנראה תהיה כך גם בעתיד. רכב אוטונומי? יש ללקוחות שלנו נהג, כך שזה לא נחוץ. רכב חשמלי? בנטלי מגיעה עם סטרטר, זה מספיק", כך אמר בחיוך גדול רוברט אנגסטלר, האחראי על מכירות בנטלי באירופה ואחד מבכירי המותג בעולם, אשר הצטרף היום (ה') לאירוע פתיחת סוכנות מותג הפאר הבריטי, שעל הגעתו ארצה דיווחנו לפני כשנה. הלוקיישן: אזור התעשייה של הרצליה פיתוח, מקום מושבם של כמעט כל מותגי היוקרה המשווקים בארץ.

 

בנטלי בנטיאגה: 1.6 מיליון שקלים והיא שלכם 

 

"ברור שאנחנו חלק מקונצרן הרכב הגדול בעולם ויש לכך משמעותיות רבות מבחינה טכנולוגית, פיתוח דגמים חדשים ושילוב אלמנטים שונים במכוניות שאנחנו מייצרים. אבל אנחנו בכל זאת אחרים", אומר אנגסטלר וללא ספק מתכוון לעובדה שהייצור בריטי, אבל לא רק. "אנחנו מותג יוקרה שמתבלט גם בקרב מותגים אחרים שמתיימרים להציע מכוניות פאר סופר-אקסקלוסיביות", הוא ממשיך, ומסביר שלקוח בנטלי הוא לקוח שונה, שאינו מעוניין לנקר עיניים אבל בהחלט רוצה שיידעו לאיזה מעמד הוא שייך.

 

נשמע אריסטוקרטי, אבל רק אם מתעלמים מהכמויות המסחריות של בנטלי קונטיננטל GT במגרשי חנייה של קבוצות כדורגל מצליחות ועשירות באירופה,  בדרך כלל בשחור-מט ולעיתים עם חישוקי ענק מוזהבים. גם כי אפשר, ולחלוטין כדי לנקר עיניים.

 

רונן טופלברגאולם התצוגה של בנטלי בהרצליה פיתוח (רונן טופלברג)

 

את מותג הפאר, מהקצה העליון של תעשיית הרכב, תייצג בישראל חברת "אורכיד ספורטס קארס", יבואנית מותג מכוניות הספורט של פורשה עם המנכ"ל שי דואני. על השאלה מדוע לא רק פורשה, אלא גם בנטלי מגיעה ארצה לא דרך היבואנית הענקית צ'מפיון מוטורס אלא חברה קומפקטית הרבה יותר, אין תשובה חד-משמעית. לא בקרב  אנשי צ'מפיון, ולא אלה של אורכיד. במקביל מציגים שם זינוק של מאות אחוזים במכירות מותג פורשה (לשעבר מכשירי תנועה) מאז עבר לידי אורכיד. ללא מילים.

 

רונן טופלברגרוצים לשלם 3.2 מיליון? כאן תוכלו לבחור את הריפוד (רונן טופלברג)

 

בנטלי תשווק בישראל את ארסנל הדגמים המוכר שלה, החל ברכב הפנאי הגדול בנטיאגה עם מנועי V8 ו-W12, קונטיננטל GT במגוון גרסאות, קונטיננטל פליינג ספור ומולזאן הסופר יקרה עם תג-מחיר שמתחיל ב-2.6 מיליון שקלים לגרסה ה"בסיסית" ומגיע ל-3.2 מיליון שקלים לגרסה הבכירה.

 

בנטלי קונטיננטל GT: החל מ-1.77 מיליון שקלים 

 

לדברי גיא מיוחס, בעלי אורכיד: "אנחנו שמחים להכריז על שיתוף הפעולה עם בנטלי ומודים להם על האמון, התמיכה והבחירה בנו כנציגי המותג הרשמיים. לאחר שהרחבנו את שוק מכוניות הסופר-פרימיום בישראל, נוכחנו לדעת שיש בו מקום למותג יוקרתי זה. אנו צופים שיתוף פעולה ארוך טווח ופורה עם בנטלי".

 

מיוחס מעריך כי סך המכירות השנתי של המותג יעמוד בתחילת הדרך על כ-20 מכוניות בשנה. "גם כאשר התחלנו למכור פורשה שאלו אותי כמה נצליח למכור ולא ממש האמינו להערכה שלי. כיום אני יכול לומר שמספר הפורשה החדשות שיימכרו בשנה יהיה גבוה עוד יותר בעתיד, וגם בנוגע לבנטלי אני אופטימי", אמר.

 

הצטרפו וקבלו עדכונים שוטפים גם בטוויטר